ČTVRTEK:
Ofiko zahájení conu v 18:00
Místnost A – Slavnost Zpívajícího Kamene (3h) ČTVRTEK 19:00-22:00
Za časů dávných šamanů, hrdinných náčelníků a udatných lovců, uprostřed velké úrodné pláně plné kukuřice, se zrodil zpívající kámen. Za úderů kmenových bubnů a jistého rytmu chřestidel šamana jménem Bubnoval až zem se třásla, byl z hudby utkán tento mocný kámen. Navždy odstranil chmury z našich duší a přinesl sluneční svit do našich srdcí. Nejlepší válečník kmene zvaný Řval až skály pukaly svými schopnostmi prokázal čest nosit kámen, nicméně se stal hromem a zneužil moc tohoto kamene. Však náčelník Uspal medvěda svým zpěvem zchladil žár v srdci Řval až skály pukaly, stal se vánkem a rozdělil zpívající kámen mezi tradice ctící soukmenovce. Ti si předávají části kamene z generace na generaci. Jednotlivé části kamene se setkávají pouze na závěr Slavností povznesení šamanovy duše a kámen se na krátkou chvíli probouzí. Pak duše zemřelých souzní s duší šamanovou a splynou s hlasem Matky Země. …
Místnost B – Mírotvůrce (2h) ČTVRTEK 19:00-21:00
Válka zuří, propaganda ve jménu jediného správného zřízení neúnavně vymývá mozky budoucí potravě pro jaderné bomby. Šílení generálové na příkaz politiků připravují konečné zúčtování s lidstvem, v naději na další miliardu dolarů ve své kapse.
Jen malá skupinka Mírotvůrců, kterým všichni hází klacky pod nohy a jen málo kdo věří, mají vyjednat mír, nebo spíš více času pro „svou“ stranu na přípravu konečného řešení? …
PÁTEK:
Místnost A – Lidé versus Monstra (2h) PÁTEK 10:00 – 12:00
Monstra z lesů mají dost toho, jak je lidé loví, zabíjejí je a kradou jim jejich poklady. Rozhodla se to změnit a chtějí mír. Zástupci trpaslíků, trollů a goblinů se setkávají s diplomaty lidí, aby vyjednali podmínky.
Dokážeš svého „protivníka“ přesvědčit ať ti dá to, co chceš a ještě je ti vděčný a myslí si, že získal to nejlepší on?
Dokážeš pro svůj národ zajistit mír a dostatek jídla?
Pak vyraz na jednání a promluv jménem svého národa. …
Místnost B – Mírotvůrce (2h) PÁTEK 10:00 – 12:00
Válka zuří, propaganda ve jménu jediného správného zřízení neúnavně vymývá mozky budoucí potravě pro jaderné bomby. Šílení generálové na příkaz politiků připravují konečné zúčtování s lidstvem, v naději na další miliardu dolarů ve své kapse.
Jen malá skupinka Mírotvůrců, kterým všichni hází klacky pod nohy a jen málo kdo věří, mají vyjednat mír, nebo spíš více času pro „svou“ stranu na přípravu konečného řešení? …
Místnost A – Blok D (2h) PÁTEK 16:00 -18:00
Píše se rok 1944 a kdesi v Polsku, na místě, jehož existenci mnozí pouze tuší, se začíná odehrávat příběh, který dokazuje, že dokud má člověk naději, nic není ztraceno. Je podzim u městečka Belžec, kde se za hradbou ostnatých drátů, v koncentračním táboře Belžec, rozhodne pár lidí pro něco až bláznivě odvážného – utéct.
Dokážeš přežít tam, kde zemřeli miliony? Nebo snad dokonce uniknout? …
Místnost B – Slavnost Zpívajícího Kamene (3h) PÁTEK 16:00 – 19:00
Za časů dávných šamanů, hrdinných náčelníků a udatných lovců, uprostřed velké úrodné pláně plné kukuřice, se zrodil zpívající kámen. Za úderů kmenových bubnů a jistého rytmu chřestidel šamana jménem Bubnoval až zem se třásla, byl z hudby utkán tento mocný kámen. Navždy odstranil chmury z našich duší a přinesl sluneční svit do našich srdcí. Nejlepší válečník kmene zvaný Řval až skály pukaly svými schopnostmi prokázal čest nosit kámen, nicméně se stal hromem a zneužil moc tohoto kamene. Však náčelník Uspal medvěda svým zpěvem zchladil žár v srdci Řval až skály pukaly, stal se vánkem a rozdělil zpívající kámen mezi tradice ctící soukmenovce. Ti si předávají části kamene z generace na generaci. Jednotlivé části kamene se setkávají pouze na závěr Slavností povznesení šamanovy duše a kámen se na krátkou chvíli probouzí. Pak duše zemřelých souzní s duší šamanovou a splynou s hlasem Matky Země. …
Místnost A – Všechny prezidentovy zombie. (3h) PÁTEK 20:00 – 23:00
Vítejte do Spojených Států Amerických, centra moci ve svobodném světě. Tento larp se zaměřuje na schůzku mezi prezidentem Spojených Států a skupiny jeho nejvyšších poradců. Diskutují nad nepříjemným vývojem situace, kterou se zdá být „výskyt zombií na Jihu“. Budete obětovat bez váhání svůj národ pro své politické cíle? Nebo se postavíte čelem hrozbě a ponesete zodpovědnost za budoucnost Ameriky? A co tak raději včas najít obětního beránka který za vše může? …
Místnost B – Kolonie Alfa (3h) PÁTEK 20:00 – 23:00
Píše se rok 3013. Planeta podobná Zemi s názvem Aerchie se rychle mění v město o velikosti planety. Díky novým vynálezům obyvatelstvo Aerchie zlenivělo a jeho počet se rychle začal zvětšovat. Rada pěti vyslala deset průzkumných lodí, aby objevily nové planety, které by se daly kolonizovat. Bylo objeveno pět nových planet. Na Quantaku, nejvzdálenější a nejvíce podobné Aerchii, začala výstavba Kolonie Alfa, která byla dokončena v roce 3019. …
SOBOTA:
Místnost A – Projekt Exodus (2h) SOBOTA 10:00-12:00
Nebezpečí plynoucí jak z přírodních katastrof, nekontrolovatelné činnosti člověka, tak různá neznámá ohrožení z vesmíru, nás nutí uvažovat o ochraně samotné lidské civilizace. Dnešní doba, ovlivněná velkou měrou prudkým rozmachem lidského vědění a techniky, nás staví před otázku: připravujeme se na nejhorší? Tváří v tvář všem hrozbám a plně v souladu s principy předběžné opatrnosti připravily přední mezinárodní technologické instituty ve spolupráci s vybranými vládami nejrozvinutějších států projekt EXODUS. …
Místnost B – Pikadon (2h) SOBOTA 10:00 – 12:00
Srpen 1945. Válka v Evropě skončila před třemi měsíci, ale v Tichomoří stále zuří kruté boje.
Říše Vycházejícího slunce vyhlašuje program: 100 milionů zemře pro císaře a připravuje masivní vlny žen a dětí vyzbrojených kopími vrhnout proti přistávajícím invazním jednotkám.
10 000 pilotů kamikadze je připraveno navést své letouny na americké lodě.
Velení armády stahuje elitní milionovou Qwantungskou armádu k obraně mateřských ostrovů a odkrývá Mandžusko a celou východní Asii, Stalinovým tankovým sborům, které před nedávnem srazili na kolena Třetí Říši.
Spojenecké nejvyšší velení připravuje operaci Downfall v jejímž rámci má současná exploze 15 nukleárních pum vyčistit cestu přistávajícím invazním silám. …
Místnost A – Jsme maso? (3h) SOBOTA 12:30-15:30
Chemické a nukleární zbraně, genetické experimenty, pokusy s viry… Udělali jsme si to sami. Skupina lidí stojí na prahu apokalypsy a ty jsi jedním z nich. Jakou cenu má tvůj život?
A co životy ostatních? Dokážeš se zachránit? Dokážete se zachránit všichni? A co lidská civilizace? Dokážeš přispět k jejímu přetrvání?
Larp se odehrává v současné Americe v blíže nespecifikovaném městě. Téma je zombie apokalypsa, ale ta tvoří jen pozadí příběhu, důležitá otázka je, kdo má vlastně právo na život a jestli jsou lidé opravdu o tolik lepší, než zombie. …
Místnost B – Školní výlet (3h) SOBOTA 12:30 – 15:30
„Tímto prohlašuji, že jsem byl seznámen se zákazem požívání alkoholu a jiných návykových látek na školní akci.“
Většina z nás si to ještě pamatuje. Ošklivé chatky, mizerné jídlo, nikdy nepolevující a o to otravnější dohled učitelů. Ale taky porušování večerky, zakázané návštěvy na holčičích pokojích a všechny ty zábavné věci, které se děly za zavřenými dveřmi. Pro některé to možná bylo nejbezstarostnější období života. A pro některé taky ne. …
Místnost A – Blok D (2h) SOBOTA 16:00 -18:00
Píše se rok 1944 a kdesi v Polsku, na místě, jehož existenci mnozí pouze tuší, se začíná odehrávat příběh, který dokazuje, že dokud má člověk naději, nic není ztraceno. Je podzim u městečka Belžec, kde se za hradbou ostnatých drátů, v koncentračním táboře Belžec, rozhodne pár lidí pro něco až bláznivě odvážného – utéct.
Dokážeš přežít tam, kde zemřeli miliony? Nebo snad dokonce uniknout? …
Místnost B – Kolonie Alfa (3h) SOBOTA 16:00 – 19:00
Píše se rok 3013. Planeta podobná Zemi s názvem Aerchie se rychle mění v město o velikosti planety. Díky novým vynálezům obyvatelstvo Aerchie zlenivělo a jeho počet se rychle začal zvětšovat. Rada pěti vyslala deset průzkumných lodí, aby objevily nové planety, které by se daly kolonizovat. Bylo objeveno pět nových planet. Na Quantaku, nejvzdálenější a nejvíce podobné Aerchii, začala výstavba Kolonie Alfa, která byla dokončena v roce 3019. …
Místnost A – Jsme maso? (3h) SOBOTA 18:30 – 21:30
Chemické a nukleární zbraně, genetické experimenty, pokusy s viry… Udělali jsme si to sami. Skupina lidí stojí na prahu apokalypsy a ty jsi jedním z nich. Jakou cenu má tvůj život?
A co životy ostatních? Dokážeš se zachránit? Dokážete se zachránit všichni? A co lidská civilizace? Dokážeš přispět k jejímu přetrvání?
Larp se odehrává v současné Americe v blíže nespecifikovaném městě. Téma je zombie apokalypsa, ale ta tvoří jen pozadí příběhu, důležitá otázka je, kdo má vlastně právo na život a jestli jsou lidé opravdu o tolik lepší, než zombie. …
Konec registrace
Místnost A – Projekt Exodus (2h) SOBOTA 22:00 – 24:00
Nebezpečí plynoucí jak z přírodních katastrof, nekontrolovatelné činnosti člověka, tak různá neznámá ohrožení z vesmíru, nás nutí uvažovat o ochraně samotné lidské civilizace. Dnešní doba, ovlivněná velkou měrou prudkým rozmachem lidského vědění a techniky, nás staví před otázku: připravujeme se na nejhorší? Tváří v tvář všem hrozbám a plně v souladu s principy předběžné opatrnosti připravily přední mezinárodní technologické instituty ve spolupráci s vybranými vládami nejrozvinutějších států projekt EXODUS. …
Místnost B – Pikadon (2h) SOBOTA 20:00 – 22:00
Srpen 1945. Válka v Evropě skončila před třemi měsíci, ale v Tichomoří stále zuří kruté boje.
Říše Vycházejícího slunce vyhlašuje program: 100 milionů zemře pro císaře a připravuje masivní vlny žen a dětí vyzbrojených kopími vrhnout proti přistávajícím invazním jednotkám.
10 000 pilotů kamikadze je připraveno navést své letouny na americké lodě.
Velení armády stahuje elitní milionovou Qwantungskou armádu k obraně mateřských ostrovů a odkrývá Mandžusko a celou východní Asii, Stalinovým tankovým sborům, které před nedávnem srazili na kolena Třetí Říši.
Spojenecké nejvyšší velení připravuje operaci Downfall v jejímž rámci má současná exploze 15 nukleárních pum vyčistit cestu přistávajícím invazním silám. …
RPG – ČTVRTEK:
Ofiko zahájení conu v 18:00
Místnost B – RPG – Hranice příčetnosti (4h) ČTVRTEK 21:00-01:00
Atmosferický horror v blíže nespecifikovaném fantasy světě – vhodný pro 3-4 hráče. Představte si, že si nevybavujete žádné vzpomínky z doby starší než dva měsíce – a všichni lidé v celé vesnici jsou na tom stejně.. A každému je to úplně jedno až na tebe a možná ještě toho od vedle…
Místnost B – RPG – RAZZI (4h) ČTVRTEK 19:00-23:00
Ukázkové dobrodružství pro RPG Shadowrun.
RPG – PÁTEK:
Místnost C – RPG – D&D 5e – otevřené hraní (4h) PÁTEK 10:00-14:00
Tak daleko na severu je stále zima a mráz – ten typ, který zalézá hluboko do kostí, až máš pocit, jako by ti už nikdy nemělo být teplo. Když teď na jaře prší, je to, jako by ti tisíce ledových jehel probodávalo tvář.
Před několika dny jsi v Trojkanci se svými společníky hledal dobrodružství. Slyšeli jste příběhy o kmenu skřetů na severu, kteří útočí na pocestné na Dlouhé silnici. Vede je prý obzvlášť surový náčelník. „Jestli hledáte dobrodružství, jděte na sever po Dlouhé silnici,“ poradil vám hostinský. „Najděte vesnici Melton – tam se dozvíte víc.“
Dnes odpoledne jste Melton našli – a možná byste si to ani nepřáli. „Vesnice“ je příliš velkorysé označení – je o jen shluk několika primitivních chatrčí a jedna velká budova, obehnané robustní palisádou. A všude je bláto.
Místnost C – RPG – Mraky nad Lulčí (4h) PÁTEK 15:00-19:00
Kde: Jedová chýše
Prostá slovanská venkovská fantasy v DrDII. Buďte drobným venkovským rváčem, bardem, mastičkářem, šarlatánem či zlodějíčkem, který přijel na trh za obchodem či zábavou a připleťte se do cesty něčemu většímu. Nedaleko Liliové hory, na obchodní stezce která tudy vede, stojí hradiště Luleč, kde vládne vladika Vladislav se svou dobrou ženou Drahomírou a dcerou Vlaďkou. Vladislav je spíše na lovy, hony a turnaje, skutečnou správu vede jeho křivicí postižený starší bratr Mojmír. Luleč je vždy teď vždy před letním slunovratem místem velkého jarmarku neboť slunovrat jest dobou velkých oslav a zaříkání na Liliové hoře. Hosté se teprve začínají sjíždět ale i tak je již v hradišti i kolem pěkně rušno. Nevypadá to, že by letošek nějak vybočoval z koloběhu, nicméně Vladislav byl nedávno na lovu zraněn a rána se nehojí. Nad Lulčí se kupí i další temná znamení, buh ví, jak to letos bude.“ Klasická hra v DrDII s aplikací revize. Vhodné pro úplné začátečníky i pro pokročilé hráče. Postavy budou připraveny, ale klidně si přivezte vlastní charakter.“
Místnost C – RPG – Dům Davida Bruna (4h) PÁTEK 20:00-00:00
Pomalu se probíráte z bezvědomí. První, co ucítíte, je tupá bolest v temeni a silný zápach výkalů a hniloby. A také studené vlhko na holé kůži. Ležíte nazí ve špinavé mělké břečce. Před sebou vidíte bytelnou mříž, za níž se v měsíčním světle leskne hladina řeky, za vámi zeje temná chodba.
Skupina postav se probírá z bezvědomí. Nepamatují si, kdo jsou, ani co dělají bez jakéhokoli vybavení v noci ve stoce, jejíž ústí kryje zamčená mříž. Jediná možnost je vydat se hlouběji do kanálu a hledat východ i odpovědi v tmách za sebou. Vyzkoušejte si novou verzi dungeonu z modulu Taria – Záhvozdí.
Hrát se bude v systému Dračí Doupě II, jehož zjednodušenou (tzv. Pirátskou) verzi pravidel je možné nalézt např. zde: http://drd2.cz/, znalost pravidel však není nutná.
Místnost C – RPG – Straborova poslední výrava (4h) PÁTEK 20:00-02:00
Kde: Jedová chýše
Doneslo se vám, že váš strý kumpán Strabor, který vám běžně sháněl kšefty a bestie prochází krajem a sbírá nováčky na nějaký lov. To se nemůže nechat jen tak! Podařilo se vám zjistit kde se má s těmi mlíčňáky sejít, takže tam půjdete taky – pozdravit tu starou vojnu. Úvodní dobrodružství pro DrDII trošku jinak. Vhodné pro pokročilejší hráče, ktřeří už mají s DrD2 nějaké zkušenosti (třeba i minimální). Postavy budou připraveny, ale uvítám přivezení vlastního charakteru (až 7 úroveň).
RPG – SOBOTA:
Místnost C – RPG – Příběhy impéria (4h) SOBOTA 16:00-20:00
Viktoriánské prostředí okořeněné živou magií a steampunkem, jednoduchá pravidla, zaměření na příběh místo na hody kostkami a možnost pro hráče směřovat dění ve hře – to jsou Příběhy Impéria. V mém podání to bude méně steampunku a více „fantasy“, určitě se potkáme s tajemnými elfy i jinými magickými bytostmi, možná nakoukneme z Anglické krajiny i do Férie, Země kouzel! K dispozici budou předpřipravené postavy, ale bude možné je i upravit podle vaší chuti. (Odhadovaný čas 4 hodiny)
Místnost C – RPG – Příběhy impéria (4h) SOBOTA 21:00-01:00
Viktoriánské prostředí okořeněné živou magií a steampunkem, jednoduchá pravidla, zaměření na příběh místo na hody kostkami a možnost pro hráče směřovat dění ve hře – to jsou Příběhy Impéria. V mém podání to bude méně steampunku a více „fantasy“, určitě se potkáme s tajemnými elfy i jinými magickými bytostmi, možná nakoukneme z Anglické krajiny i do Férie, Země kouzel! K dispozici budou předpřipravené postavy, ale bude možné je i upravit podle vaší chuti. (Odhadovaný čas 4 hodiny)
NEDĚLE:
Nic. – Končí se v poledne, lidi vyspávají noční párty.